سفرآلامو دو برند جدید برای اجاره ماشین اضافه می کند
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شرکت سفرآلامو با گسترش دو فروند شناور ون در بریتانیا اجاره خودرو با هدف راه اندازی دو فروند ون جدید در گلاسکو و غرب تورورک، گسترش یافته است. این شرکت ها می گویند این مکان های جدید تعداد کل خیابان های هرتز ون تا 20 را افزایش می دهد و باعث افزایش ظرفیت اجاره بنزین هرتز می شود.

سوپر مارکت های سفرآلامو وسیستم وسایل نقلیه ای از وانت های کوچک، اجاره ماشین متوسط ​​و بزرگ به کامیون ها و مینی بوس ها را فراهم می کند. سفرآلامو 24/7 – در ساعت، در اطراف اجاره ویلا ساعت – از هر دو سایت در دسترس است، با توجه به شرکت.

سفرآلامو ، مدیر کل، سفرآلامو بریتانیا گفت: “ما در حال حرکت بریتانیا هستیم.” “خدمات کرایه انعطاف پذیر ما کمک می کند تا مشتریان با تمرکز بر رشد کسب و کار خود را به طور موثر با از بین بردن تعهد مالی خرید ناوگان و با ذخیره آنها سردرد اداری از بیمه، پوشش شکست، تعمیر و نگهداری، خدمات و مالیات جاده، از کسب و کارها برای اجاره وسایل نقلیه تجاری به عنوان جایگزینی برای مالکیت استفاده می کنند. ”

مکانهای گلاسکو و تورورک در نزدیکی بزرگراههای رنت ماشین اصلی برای خدمت به ساحل غربی اسکاتلند، لندن و جنوب شرقی انگلستان قرار دارند. شرکت سفرآلامو ظرفیت کل 1300 کامیون دارد، در حالی که محل گلاسکو برای بیش از 1000 کامیون است.

طیف وسیعی از کامیون ها شامل کامیون های کوچک (مانند Fiat Fiorino، Fiat Doblo و Volkswagen Caddy)، وانت های متوسط ​​(مانند فورد Transit Custom، Vauxhall Vivaro و Volkswagen Transporter) و وانت های بزرگتر کرایه ماشین  (Ford Transit LWB و ELWB، مرسدس بنز Sprinter و فیات دوکواتو).





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: